Frågor och svar

• hur lång tid tog din förlossning?
* slemproppen gick vid 08.00, mitt vatten gick vid 20.00 och vid 21.58 ploppade mini ut!

• hur mycket vägde Casper och hur lång var han?
*4050g vägde han och han var 53cm lång.

• gjorde det ont att föda och var födde du?
* det var det värsta jag varit med om men skulle göra om det 1000 gånger till.
jag födde på danderyd :)

• vad heter din pojkvän? är det caspers pappa? bor ni ihop? har ni gemensam vårdnad?
* min pojkvän heter emil och ja, det är caspers pappa och ja vi bor ihop, och ja vi har gemensam vårdnad :)

• varför valde ni just namnet casper?
* han föddes på halloween och såg lite ut som spöket casper haha.

• vad har casper för storlek på blöjor?
* varför skulle det vara intressant? men 4.

• har ni provat att ge casper mat? vad isåfall?
* ja det har vi! morot, palsternacka, majs och potatis, katrinplommon, päron, äpple mango och gröt. :) tror det är allt vi testat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0