Oj oj!

Ingen större aktivitet härinne. Tråkigt men jag har fullt upp hela tiden! Casper måste ha ALL uppmärksamhet så fort han är vaken. Får han inte det grinar och gnäller han. Det är ju jag som har skämt bort honom, men ändå, nu börjar det bli lite frustrerande. Känns konstigt att de flesta mammor som bloggar alltid skriver att det är guld och gröna skogar att vara småbarnsmamma. Det är det faktiskt inte, det är det ofta men absolut inte hela tiden. Som nu, när Casper helt enkelt behöver ALL uppmärksamhet av ALLA, plus att det är tänder på g. Det är jobbigt och frustrerande. Man blir riktigt trött och man pustar verkligen ut varenda gång han somnar. Men självklart är det värt det, utan tvekan. Han har det ju minst lika jobbigt som jag. Han är mitt allt, den där spillevinken.

Nu får ni lite bilder och senare ska jag svara på lite kommentarer här! :)



Kommentarer
Michaéla

Håller med dig, det är ju ofta men verkligen inte alltid det är guld och gröna skogar. Har det precis lika just nu, bara massa gnäll känns det som. Och inte vet man ju om/vad man gör för fel. Men det är väl bara att härda ut skulle jag tro! :)

2013-04-17 @ 10:11:45
URL: http://michaelaarehn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0