Ensamt

Usch, igår sov jag i princip hela dagen. Gick till sjukgymnasten vid halv 9, gick hem, somnade om en halvtimme och sen kom pappa på besök. När Emil åkt till jobbet så lade jag mig i soffan och vid 15.00 somnade jag igen. Till min förvåning vaknade jag 19.30 men var fortfarande trött.. Gjorde middag och trodde inte jag skulle kunna somna för natten. Men Emil kom hem vid 23.30 och vi gick och la oss vid 00.00 - jag somnade direkt. Vaknade vid 10.00 imorse. Helt sjukt, händer det något i magen tro? Är det därför jag är helt slut kanske?
Idag var vi och firade Stella som fyller år, åt lite glass och så. Nu har Emil åkt till jobbet och jag undrar vad jag ska göra.. Får se om mamma orkar åka och titta på en bärsele idag! Vet inte riktigt vilken jag ska köpa så jag måste åka och testa några för att se vilken jag tycker är bäst. Vi fick även världens sötaste babysitter av mamma häromdagen! Jusste - i lördags fyllde min fina pojkvän år :) vilket vi firade på fridays! Till min förvåning kommer Emil fram till mig och frågar om jag ville förlova mig med honom! Finaste älsklingen, klart jag vill :) men nä nu ska jag göra lite lunch, så skriver jag mer ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0