Mysigt

Trots att det är sjukt ensamt på kvällarna när Emil jobbar är det ren lycka att vakna med honom vid min sida (utan att klockan är 04.45)..
Vid 10 skulle jag till barnmorskan så det var bara ta den förbannade foglossningen och dra mig dit. Bebis var stor och fin som vanligt och hjärtat pickade på för fullt! Blodtryck och blodsocker var finemang som vanligt och jag fick tid hos en sjukgymnast för att få bort det onda i min rygg och min foglossning, så får vi se hur det fungerar! När jag var klar hos BM så mötte Emil mig för att handla, och sen gick vi hem och åt frukost. Fil med flingor och jordgubbar, det är fan det bästa som finns just nu. Hur ska jag klara mig när jordgubbssäsongen är över?
Jaja - idag är jag bortbjuden på födelsedagsmiddag, och samma sak imorgon. Snacka om att bli bortskämd och slippa göra mat själv. Helt underbart! Nu ska jag och Emil åka förbi mammas jobb och sen så ska vi ut och övningsköra, så antingen skriver jag ikväll när jag kommer hem eller imorgon! :)
 
 
Jag älskar dig lille bebisen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0