Trött

Usch. Är faktiskt riktigt trött på kaggen just nu. Fy, den är i vägen och jag blir anfådd för ingenting. Idag skulle jag tvätta och det hade hamnat strumpor under sängen, och när jag skulle hämta dem höll jag på att dö. Helt jävla slut, var som ett helt träningspass. Idag har jag i princip bara tvättat och diskat, och nu har jag precis ätit och tittar på 16 and pregnant. Får se om man kommer iväg imorgon och handla till lilleman i magen. Har lite saker kvar att köpa som jag behöver, så får se om jag hittar något. Sedan väntar förmodligen Ullared en sväng om man har tur, och om karln min orkar. Men det får vi hoppas! För övrigt är längtan enorm efter lilleman nu och jag kan inte ens i min vildaste fantasi se mig utan magen, men om ungefär 10 veckor är den borta. Lär inte sakna den ett dugg, för nu är jag jävligt trött på att vara tjock och klumpig. Är även trött på att behöva kissa en gång i timmen, på att ha ont i ryggen och ha foglossning, på att äta KONSTANT, på att inte kunna röra mig hur jag vill (speciellt i sängen..). Men några veckor får du stanna där inne lilleman och växa på dig några kilo!
Mamma älskar dig gosegos.
 
Vill ha tillbaka min gamla kropp NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0