Träning

Idag har vi tränat nacken massor så nu är Casper helt färdig och ligger och sover bredvid mig. Han klarade av att ligga i sin säng iaf 10 min! :) får försöka lite varje dag så han vänjer sig, han blir så himla arg så fort jag lägger ner honom!

Idag kom de sista julklapparna så nu är allt färdigt! Super skönt faktiskt.

Emil är och jobbar, idag är sista jobbdagen sen har han långledigt med oss ❤ ! Underbart. Idag hann jag med och slå in julklapparna också plus tvätta under tiden Casper sov i sin säng, high five till mig själv!

Men nu ligger vi i sängen och gosar, kanske ska sova en snabbis, Casper har varit vaken hela natten.. Usch :( inte van vid det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0