Bajsblogg

Igår när jag skulle blogga så blev jag sjukt besviken när jag insåg att jag inte kunde publicera mina inlägg. Sen när det väl gick publicerades det 20 stycken likadana inlägg. Åh, vad trött jag blir. Igår kom Emma och Martin förbi med världens finaste set med kläder till lilleman, med smurfarna på. Tack så mycket! Efter det åt vi, och sen somnade jag direkt när Emil mötte upp Martin igen. Vaknade vid 20.30 och Emil kom hem vid 21.30, och då ville han gå och sova direkt. Men vi låg vakna en stund och kollade på tv och gick och lade oss vid 22.00. Jag somnade inte direkt utan låg och vred på mig till 23.00 ungefär, och sen somnade jag. Imorse vaknade jag vid 11.00 - superskönt att få sova ut! Idag är jag som sagt ledig, och då började jag och Doris morgonen med ett glas flädersaft, två rostade smörgåsar och fil med flingor och jordgubbar till. Sen har vi suttit ute på balkongen sen dess.. Superfint väder ute nu ju! Ikväll ska vi på middag igen, så det ser jag fram emot! (Ser fram emot allting som har med mat att göra, iof..)
 
Frukosten imorse :)
 
 
Kaggen när jag ligger ner vecka 26 (25+0)
 
 
Kaggen ståendes vecka 26 (25+0)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0