Bebis

Ojoj! Nu ligger Emil och Doris och sussar ikapp, Emil bredvid mig och Doris precis intill mitt ansikte. Jag skulle också gärna sova om det inte vore för lilleman i magen. Shit vad han skulle prestera i fotboll. Han sparkar och rör sig, konstant när han väl är vaken. Han bökar runt utav bara tusan där inne. Helt underbart. Det är en sån sjuk känsla, man tänker inte på det när han bara buffar lite.. Men när han väl tar i, då blir det mer en obehaglig känsla, och inte nog med obehaglig känsla, det gör ont också! Men så länge lilleman mår bra så mår jag bra.. :) nu ska jag ligga och mysa med magen, och klappa lite på honom, då brukar han somna! God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0