Mormor och morfar

Igår på eftermiddagen drog vi till mormor och morfar som hade middag! Supermysigt var det! Idag har jag jobbat och är helt slut. Fick ju inte sova någonting natten till igår och sen natten till idag kunde jag inte sova, även fast jag var sjukt trött. Konstigt.. får se om jag får sova något inatt. Imorgon ska jag inte jobba så det ska faktiskt bli skönt att sova ut ordentligt. Gå och lägga mig i tid och gå upp lite senare imorgon (om jag inte somnar nu på eftermiddagen, vilket jag lär göra..) Just nu väntar vi på Martin och Emma som skulle komma över en snabbis, får se vad de har på hjärtat! Ikväll blir det en uppdatering med magbilder och lite tankar kring bebis och graviditeten!
 
Här är en bild från Thailand i julas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0