Ny design, igen!

Nu har jag pillat och pillat och pillat på den här förbannade designen som jag råkade förstöra igår. Men nu börjar det likna något.. :) Igår hade jag planerat att bara vara hemma men vid 23 ringde Emma och frågade om jag ville komma över, så jag drog till henne och var där till runt 01.30. Emil var ute och drack öl så när jag kom hem var det lugnt och skönt, vilket bidrog till att jag somnade direkt. Vid 04.00 stapplar idioten in och är inte direkt tyst av sig, men han somnar innan han ens lägger huvudet på kudden. Så när han hade somnat kunde jag och Doris somna om igen. Idag har vi inte gjort mycket, vi ska ut och traska lite med lilla Hera och sen ska vi på fotboll! Nu får vi hoppas att vi tar 3 poäng idag, och inte slutar som Göteborg gjorde igår. Förlust med 5-0. Fy fan!

Nu ska vi ta våra feta arslen och masa oss till Hera och gå ut en sväng med henne! Vi hörs ikväll.. :)


Kommentarer
ttheresebjörkman, :)

Hej!

Vad har du hittat på i helgen?:)

2012-07-22 @ 18:03:21
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0