Nya blogg.se

Nu helt plötsligt när jag loggade in så kom nya blogg.se upp! Helt underbart och klart en förbättring!

Idag skulle jag egentligen ner och ta prover på vårdcentralen igen men jag orkade helt enkelt inte. Gjorde mig en stor frukost och satt mig och kollade på 16 and pregnant. Nu har jag precis stoppat i en tvättmaskin och fler ska det bli, så himla mycket smutstvätt som bara ligger och inte gör någon speciell nytta. Doris har varit förjävlig idag och bara skrikit, skrikit och skrikit. Kraffsat på dörrar har hon gjort också, vilket gör mig galen. Jag har provat med allt; gett henne mer mat, grädde, lekt med henne, låtit henne gå ut på balkongen - ALLT! Men ingenting passar. Nu har hon lugnat ner sig och ligger här i soffan bredvid mig. Otroligt skönt.
 
 
 
Lillgrisen, mamma älskar dig så mycket ändå!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0