SUGER

Det suger verkligen att det inte går att blogga från iphonen. Men men, igår jobbade jag på pappas jobb vilket var riktigt roligt. Har fått anställning där nu så jag lär vara där ett tag! Igår var det Gnaget som gällde efter jobbet och vi spelade mot hafnarfjördur, ett skitit isländskt lag som vi verkligen gjorde en keff insats emot. 1-1 blev det och besvikna åkte vi hem till Doris och mös.

Även idag har jag jobbat och jag är helt slut, ska bli så otroligt skönt att känna att man är trött på kvällen! Har ju somnat runt 01.00 varje kväll, medans Emil däckar kl. 21.00. Inte lika roligt..

Jag lär komma in och skriva en snabbis ikväll så vi hörs då!




Hemma på Råsunda.


Kommentarer
Anonym

Ladda ner blogg.se appen. Den går det att blogga ifrån.

2012-07-21 @ 11:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0