Usch och fy

Usch! Den här dagen började då inte bra! Började blöda imorse och blev superorolig, ringde förlossningen och de bad mig ligga och kolla om jag känner bebisen röra sig. På 3 timmar rörde han inte en fena där inne, så då ringde jag upp förlossningen igen och fick tid till obstetriken. Vi skyndade oss in, men sen blev doktorn inne på obstetriken kallad till förlossningen så då fick jag också undersökas på förlossningen. Vi fick höra bebisens hjärtljud och bebis slutade aldrig röra sig så ctg:t funkade i princip inte, men efter 45 minuter fick de till en bra kurva tydligen, och när doktorn väl undersökte mig så var allt helt normalt. Usch vad jobbigt det är, man blir så himla orolig och när man är som mest orolig slutar han där inne att röra på sig och man blir helt galen! Men nu är det bara 100 dagar kvar till BF och jag längtar så otroligt mycket efter min lilla bebis! Min fina fina lilla prins. Han är så otroligt efterlängtad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0