37+4

Herregud vad förvirrad man är. Pinsamt ju! Idag är jag i vecka 37+4 och inget annat. Snart kommer du lilla bebis :) mamma funderar varje dag på vem du är.. Bb väskan är färdigpackad, blöjorna är köpta och nu börjar det verkligen dra ihop sig. Idag åkte Emil till gbg för att se Gnaget piska på Hysén lite. Just nu leder vi med 0-1 och Elfsborg ligger under (!!) med 2-0. Fy fan vad grymt, nu kööör vi! :D det som gör mig lite trött är ju att vid 03.00 ungefär måste jag hämta Emil i Solna, men men, vad gör man inte? :) idag har jag och svärmor och Emils lillebror varit på loppis, svärmor köpte ett par jättesöta hängseljeans och en jättefin body till lilleman :) taaack! Nä nu får ni lite bilder, nu ska jag titta på teen mom!

Magbilderna är från 37+2 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0