Jan. 14, 2013

Kom precis hem från mammagrupp och BVC besök :) Casper var vaken i vagnen promenaden ner till bvc, första gången! träffade Evelina där, vi går i samma grupp :) idag stod massage på schemat och casper bara grät, ville bara vara nära mig och sen somnade han som en stock i min famn! Gosegos! vägde Casper sen och han har gått upp bra. Sen somnade han i vagnen igen och sen gick vi en minipromenad och Casper sov hela vägen runt området och sen gick vi hem. Och det var typ vid halv 1... Och han sover fortfarande!! Nu har jag städat lite och tvättat och nu börjar jag bli rastlös!! Men han verkar ju behöva sova lite, lilleman! Nä nu ska jag slänga i en till tvätt och städa lite innan han vaknar till liv :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0